Van passie naar professioneel
Studeren, uitgaan tot in de late uren, rondhangen op straat... Dingen waar ik als tiener weinig aandacht voor had. Met uitzondering op het laatste maar dan wel gewapend met een camera in de hand om iedere exclusieve wagen die ik tegenkwam vast te leggen. Dit bracht me al snel in contact met vele eigenaren van al dit moois. Mijn passie bracht me verder naar alles vast te leggen op foto en video om zo meer actie te creëren. Met mijn vrienden trok ik naar ieder auto-evenement om weg te dromen van al datgene wat ons samenbracht.
Zodra we ons rijbewijs op zak hadden, duurde het niet lang tot onze eerste auto's volgden. Als eerste wagen kocht ik een Mazda MX-5 NC waar ik vol trots mee op straat te vinden was. Onze vriendschap werd een ware Fast & The Furious familie, althans zo voelde het toch! We trokken op roadtrip, bezochten trackdays en alle grote autobedrijven.


Zelf ben ik al jaren voltijds tewerkgesteld als autoverkoper maar voelde ik dat het creatieve in mij een uitweg nodig had. Hierdoor ben ik in bijberoep gestart als automotive fotograaf om zelfstandigen te ondersteunen in het adverteren van hun aanbod of om de trots uit iemands collectie als particulier voor eeuwig op foto vast te leggen.
Door mijn kennis in Social Media Marketing is dit uitgegroeid tot het beheren van sociale media en ook het opmaken van onder meer nieuwsbrieven om de digitaal alles mooi te adverteren.
Een passie voor auto's delen heeft ervoor gezorgd dat vele klanten ondertussen vrienden zijn geworden en doe ik niets liever dan naar de verhalen luisteren wat een auto zo speciaal maakt voor een persoon en wat het verhaal achter de wagen is. En zelf heb ik ook altijd een verhaal te vertellen...
Mag ik u voorstellen… mijn Mazda MX-5 NC1, uitgevoerd in de iconische race-livery van de Mazda 787B, winnaar van Le Mans 1991.
Sinds mijn eerste MX-5 ben ik verkocht aan het merk. Door de jaren heen raakte ik steeds meer gefascineerd door Mazda’s geschiedenis. Het verhaal van de 787B is mijn favoriet: Johnny Herbert reed in 1991 een heroïsche dubbele stint om de winst veilig te stellen, waarna hij uitgeput naar het ziekenhuis moest worden gebracht en het podium moest missen. Maar hij wist zeker dat hij geschiedenis had geschreven!
Over de 787B zou ik uren kunnen vertellen, maar ik laat het aan jou om dat verhaal verder te ontdekken of vertel ik u met alle plezier bij onze eerste afspraak.
